فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کیک توت فرنگی و کاپوچینو

حلیم مامان سعیده

1391/10/25 23:43
نویسنده : مامان زهرا
515 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از سفر اصفهان

خدایا حالا من هیچی ،این همسفرامون چه گناهی به درگاهت کرده بودن که مجبور شدن مارو تحمل کنن،الحمدلله که تموم شد،اصن نه دلم میخواد نه حوصله شو دارم که از سفرمون تا اصفهان چیزی بنویسم همون بهتر که رسیدیم

اینم فاطمه زهرای گلم تو خونه مامان بزرگش

هرچی بود گذشت،خونه مامان سعیده خیلی خوب بود،به موقع هم برای حلیم بیست و هشت صفر رسیدیم ،ولی دیگه پشت دستمو داغ کردم با شما دوتا فسقلی جایی برم.

اینم فاطمه زهرا با پسرعمو های گلش طه و سبحان و پرهام

میدونم کلی خوش گذشت بهت مامانی،خیلی وقت بود پسر عموهاتو ندیده بودی،یه خندت می ارزید به همه خستگی راه،غصه نخور با اینکه تصمیم گرفته بودم دیگه با شما نرم سفر ولی به خاطر خنده های شیرینت بازم بیخیال!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین جون
26 دی 91 0:56
ماشالله هزار ماشالله خدا دخترای نازتو برات زنده وسلامت نگهداره وایشالله دوآبجی مهربون ودلسوز برای هم بمونن


سلامت باشی مامان حسین
خداحسین جون شما رو هم زیر سایه پدرو مادرش و تحت لوای صاحب اسمش نگه داره
خاله فاطمه و محیا
30 شهریور 92 20:19
چقدر طه عمیقه اینجا !عجیبا غریبا