فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کیک توت فرنگی و کاپوچینو

خدا دوستت داره

1391/6/9 17:45
نویسنده : مامان زهرا
683 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه ی عزیزم

 

خدا شناس کوچولو

یادته یه روز ظهر وقتی تازه نمازم تموم شده بود اومدی پیشم و گفتی:مامان خدا خیلی دوسم داری؟

گفتم :معلومه خوشگل من 

گفتی : خدا خیلی مهربونه؟

گفتم :آره عزیزم خیلی

گفتی : مامان هرچی ازش بخوام بهم میده؟

گفتم :بله گلم هرچی

اونوقت روتو ازم برگردوندی به سمت آسمون و با زبون شیرینت گفتی : خدا !من گشنمه به من غذا بده

و نفهمیدی که توی 30 ماهه چیکار کردی با دل مامان 30 سالت

امیدوارم همیشه مددکارت خدا باشه خداشناس کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهربان
9 شهریور 91 18:02
چه بچه جالبی با این کوچولویی به قدرت خدا پی برده
باران قلنبه
10 شهریور 91 18:13
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
خاله
15 شهریور 91 20:49
الهی من قربون اون نگاه عاقلش بشم.کاش همیشه اینجوری بودی خاله.
زن دایی مامان
7 مهر 91 22:10
پاشو مادر پاشو برو ناهار بچه رو بده ضعف کرد طفلکی!!!